Sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy questel megoldható-e, hogy ha egy játékos elér egy szintet akkor mondjuk kevesebb expet kapjon?
Questel nem.
Biztos van olyan ha eléri az x szintet akkor a kapott expől vonjon le x mennyiséget, csak ezt questbe nem tudom miként kell megírni
Jah azt hittem hogy a szükséges exp kell neked.
Akkor neked egy mob_kill quest kell, mégpedig hogy egy mob megölése után elvegyen egy kis expet.
(Persze precízen ki kell számolnod mennyit.)
quest questneve begin
state start begin
when kill with not npc.is_pc() and pc.get_level() >= 50 begin
pc.give_exp2(-IDe hogy mennyit vegyen el)
end
end
end
exp2( utána maradjon ott a - mert másképp hozzáadja és nem elveszi.
Akkor veszi el, ha a pc azaz a játékos nagyobb vagy egyenlő mint 50. Ezt átírhatod.
(Ha nem megy le a qc írj és javítom, de nem látok benne hibát)
Csak így lehet megcsinálni, azt nem hogy pl a kapott expből vonjon le 50%-ot mielőtt kérdeznéd.
%-os EXP levonás:
local a = pc.get_exp() / 100 * 50
pc.give_exp2(-a)
50 a %
Nem tudom működik-e, próbáld ki.
Rendben, kipróbálom köszönöm. Zárom.