Sziasztok.
Auto potiknál uichat.py-n van egy kis gondom.
Mégpedig hogy nálam bent van a közös chat, így alapból így néz ki a felülírandó rész:
def __SendChatPacket(self, text, type):
if net.IsChatInsultIn(text):
chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, locale.CHAT_INSULT_STRING)
else:
name = player.GetName()
if type == chat.CHAT_TYPE_SHOUT:
if name.find("[") !=-1:
empire_id = "|cFFFF8040|H|h[Team]|cFFA7FFD4|H|h"
else:
empire_id = str(net.GetEmpireID())
if empire_id == "1":
empire_id = "|cFFFF0000|H|h[Piros]|cFFA7FFD4|H|h"
elif empire_id == "2":
empire_id = "|cFFFFFF00|H|h[Sárga]|cFFA7FFD4|H|h"
elif empire_id == "3":
empire_id = "|cFF0080FF|H|h[Kék]|cFFA7FFD4|H|h"
text = empire_id + text
Ezzel kellene felülírni:
def __SendChatPacket(self, text, type):
if text == "(pot1)":
return
elif text == "(pot2)":
return
elif net.IsChatInsultIn(text):
chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, locale.CHAT_INSULT_STRING)
else:
net.SendChatPacket(text, type)
Valaki megtudná csinálni hogy bent maradjon a közös chat is? (Próbáltam de bejelentkezés után bezáródik.)
Fölösleges ezt a verziót használnod, úgy is csak az fogja látni az effektet, aki használja a potit. Annak meg ugye nem sok értelme.
Ha mégis ragaszkodsz hozzá, akkor próbáld ezt:
def __SendChatPacket(self, text, type):
if text == "(pot1)":
return
elif text == "(pot2)":
return
elif net.IsChatInsultIn(text):
chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, locale.CHAT_INSULT_STRING)
else:
name = player.GetName()
if type == chat.CHAT_TYPE_SHOUT:
if name.find("[") !=-1:
empire_id = "|cFFFF8040|H|h[Team]|cFFA7FFD4|H|h"
else:
empire_id = str(net.GetEmpireID())
if empire_id == "1":
empire_id = "|cFFFF0000|H|h[Piros]|cFFA7FFD4|H|h"
elif empire_id == "2":
empire_id = "|cFFFFFF00|H|h[Sárga]|cFFA7FFD4|H|h"
elif empire_id == "3":
empire_id = "|cFF0080FF|H|h[Kék]|cFFA7FFD4|H|h"
text = empire_id + text
Elindult, mükszik köszi.
De ő, látszik másik kariból is :o ;D