Sziasztok.
Van egy bajom, hogy a reset_scroll.quest nem csinálja meg a készség visszaállítás-t.
Itt a quest:
Idézquest reset_scroll begin
state start begin
when 71002.use begin
say_title("Állapot visszaállító:")
say("Lehetőséged nyílik más irányba fordítani")
say("karaktered rohamos fejlődését.")
say("Eltávolíthatod jelenlegi képességeid,")
say("és státuszpontjaid, hogy új lehetőségeket")
say("próbálhass ki.")
say_reward("Szeretnéd visszaállítani karaktered?")
say()
local s=select("Igen", "Nem")
if s==1 then
say_title("Állapot visszaállító:")
say("Most nullázódni fognak a képességeid")
say("és a karektered státuszpontjai.")
say("Újra fel kell majd keresned az oktatóidat!")
say_reward("Szeretnéd a visszaállítást?")
say()
local c=select("Igen", "Nem")
if c==1 then
chat("Kérlek jelentkezz ki és újra be!")
char_log(0, "RESET_ALL", "USE_ITEM(71002)")
pc.remove_item(71002)
char_log(0, "RESET_ALL", "RESET_STAT_POINTS")
pc.reset_point()
char_log(0, "RESET_ALL", "RESET_SKILL_POINTS")
pc.clear_skill()
pc.set_skill_group(0)
char_log(0, "RESET_ALL", "RESET_END")
elseif c==2 then
return
end
elseif s==2 then
return
end
end
when 71003.use begin
say_title("Képesség visszaállító:")
say("Elrontottad képességedet?")
say("Ezzel a tárggyal orvosolhatod problémádat!")
say()
say_reward("De vigyázz! Csak 17 készségpont állítható vissza!")
say_reward("Ha többet tettél rá, akkor is 17-et kapsz vissza.")
say()
wait()
say_title("Képesség visszaállító:")
local result = BuildSkillList(pc.get_job(), pc.get_skill_group())
local vnum_list = result[1]
local name_list = result[2]
if table.getn(vnum_list) < 2 then
say("Nincs képességed!")
say()
return
end
say("Válaszd ki a képességet:")
say()
local i = select_table(name_list)
if table.getn(name_list) == i then
return
end
local name = name_list
local vnum = vnum_list
say_title("Képesség viszaállító:")
say("Ez a folyamat visszafordíthatatlan! Jól gondold át!")
say()
say_reward(string.format("Visszaállítod a %s-t?", name))
local s=select("Igen", "Nem")
if s==1 then
char_log(0, "RESET_ONE_SKILL", "USE_ITEM(71003)")
pc.remove_item(71003)
char_log(0, "RESET_ONE_SKILL", string.format("RESET_SKILL[%s]", name))
pc.clear_one_skill(vnum)
char_log(0, "RESET_ONE_SKILL", "APPLY_17MASTER_BONUS")
pc.setqf("force_to_master_skill", 1)
say_title("Képesség visszaállító:")
say(string.format("%s-t visszaállítottad!", name))
say_reward("A képesség sikeresen vissza lett állítva.")
say("Viszlát!")
elseif s==2 then
return
end
end
end
end
A 71002-es item működik(állapot visszaálító)
de a 71003-as (készség visszaálító) már nem
Az lenne a kérdés hogy mi a hiba.
Üdv yamaka
quest reset_scroll begin
state start begin
when 71002.use begin
--- l
say_title("Visszaállitás")
say("Szóval vissza akarod,")
say("állitani az állapotod?")
say("")
say("Ha visszaállitod az állapotod akkor az összes")
say("készség, és stat pontod visszaállitod!")
say("")
say("Szeretnéd folytatni??")
say("")
local s = select("Igen", "Nem")
if 2 == s then
return
end
say_title("Visszaállitás")
say("A készségpontjaid és a statpontjaid")
say("alaphelyzetbe kerülnek.")
say("")
say("Biztos szeretnéd folytatni?")
say("")
local c = select("Igen", "Inkább mégsem")
if 2 == c then
return
end
char_log(0, "RESET_ALL", "USE_ITEM(71002)")
pc.remove_item(71002)
char_log(0, "RESET_ALL", "RESET_STAT_POINTS")
pc.reset_point()
char_log(0, "RESET_ALL", "RESET_SKILL_POINTS")
pc.clear_skill()
pc.set_skill_group(0)
char_log(0, "RESET_ALL", "RESET_END")
end
when 71003.use begin
--- l
say_title("Skill újraelosztás")
say_reward("Csak 17 skill pontot kapsz vissza")
say_reward("és nem többet!")
say_reward("Igy a készség hamarabb vált! ")
local result = BuildSkillList(pc.get_job(), pc.get_skill_group())
local vnum_list = result[1]
local name_list = result[2]
if table.getn(vnum_list) < 2 then
say("Nincsenek készségek!")
say("")
return
end
say("Melyik készséget vissza szeretnéd állítani?")
say("")
local i = select_table(name_list)
if table.getn(name_list) == i then
return
end
local name = name_list[i]
local vnum = vnum_list[i]
say_title("Skill újraelosztás")
say_reward("Maximum 17 pontot kaphatsz")
say_reward("vissza. A többi pont el fog veszni.")
say_reward("Biztosan folytatod?")
say(string.format("??????? %s ??", name))
say("")
local s = select("Ugen", "Nem")
if 2 == s then
return
end
say_title("Skill újraelosztás")
say("Ezt egyszer teheted meg. Visszaállitani többet nem lehet")
say("Visszaállitod?")
say("")
local c = select("Igen", "Nem")
if 2 == c then
return
end
--
--local val = pc.getqf("force_to_master_skill")
--if val > 0 then
--- l
-- say_title("Készséget újraelosztása: Sikeres")
-- say("A skill pontjaid el lettek osztva ")
-- say("Visszakaptál 17 készségpontot. ")
-- say("Skillpont visszaállitva.")
-- say("")
-- say_reward("Ezt a műveletet nem")
-- say_reward("vonhatod többé vissza.")
-- say("")
-- return
--end
char_log(0, "RESET_ONE_SKILL", "USE_ITEM(71003)")
pc.remove_item(71003)
char_log(0, "RESET_ONE_SKILL", string.format("RESET_SKILL[%s]", name))
pc.clear_one_skill(vnum)
char_log(0, "RESET_ONE_SKILL", "APPLY_17MASTER_BONUS")
pc.setqf("force_to_master_skill", 1)
say_title("Készségek újraelosztása: Kész!")
say(string.format("%s ???????.", name))
say("")
--- l
say_reward("A készség-újraelosztás befejeződött")
say("")
end
end
end
Ezzel sem jó, mert amikor kiírja, hogy 17pontt állíthatsz vissza stb... utána rámegyek a tovább-ra és semmi nem történik.
itt nézd meg http://metin2hungary.net/index.php/topic,122103.msg681038.html#msg681038 talán jó lesz neked és meg oldja a gondodat
Néztem, egszerűen kiírja hogy 17pontot állít vissza többet nem stb.. rámegyek a továbra és semmi nem tőrténik, bezáródik a küldiablak.
Idézetet írta: yamaka Dátum 2013-02-24, 00:44:05
Néztem, egszerűen kiírja hogy 17pontot állít vissza többet nem stb.. rámegyek a továbra és semmi nem tőrténik, bezáródik a küldiablak.
melyik sf használod?
Serverfile by.Wistle [2013][GF]
Franzira rakva
a wait() rész utáni rész nem fut le. Nekem is van ilyen problémám franzi sf-el. de nem tudom hogy ezt miért csinálja. kértem segitséget, de nem érkezett válasz.
Megoldva köszi mindenkinek