Szavazás
Kérdés:
Hasznos-e a téma
Opció 1: Igen
Opció 2: Nem
Lehet nem olyan hasznos de lehet hogy valakinek az ide szerverhez való kódokat írok le.
Kezdjük is el!
Ha véletlen be ragadna a karitok akkor eszel a kód segítségével ki bugolhatjátok őket kék map1-re kezdő hidra:
UPDATE player.player SET y=255065 ;
UPDATE player.player SET x=957493;
UPDATE player.player SET exit_y=255065 ;
UPDATE player.player SET exit_x=957493 ;
UPDATE player.player SET exit_map_index=41 ;[/color]
_____________________________________________________________________________________
Be épített szorzóhoz használható meg szorozza a mob protoba lévő exp,yang min,yang maxot mennyire át írod:
UPDATE player.mob_proto SET exp=exp*10;
UPDATE player.mob_proto SET gold_min=gold_min*10;
UPDATE player.mob_proto SET gold_max=gold_max*10;
Ugyan az csak ez le von belöle:
UPDATE player.mob_proto SET exp=exp/10;
UPDATE player.mob_proto SET gold_min=gold_min/10;
UPDATE player.mob_proto SET gold_max=gold_max/10;
_____________________________________________________________________________________
Ennek segítségével be állathatjuk hogy semmit ne kérjen kovács fejlesztéshez:
UPDATE player.refine_proto SET vnum0=0;
UPDATE player.refine_proto SET vnum1=0;
UPDATE player.refine_proto SET count0=0;
UPDATE player.refine_proto SET count1=0;
UPDATE player.refine_proto SET cost=0;
UPDATE player.refine_proto SET prob=100;
_____________________________________________________________________________________
Ezzel azt állathatjuk be hogy minden mob ugyan annyi yang,expet adjon:
UPDATE player.mob_proto SET exp=100000000 ;
UPDATE player.mob_proto SET gold_min=50000;
UPDATE player.mob_proto SET gold_max=70000;
_____________________________________________________________________________________
A szörnyek sebzésének csökentése 20%:
UPDATE player.mob_proto SET damage_min=damage_min/0,8;
UPDATE player.mob_proto SET damage_max=damage_max/0,8;
_____________________________________________________________________________________
A szörnyek sebzésének növelése:
UPDATE player.mob_proto SET damage_min=damage_min*1,25;
UPDATE player.mob_proto SET damage_max=damage_max*1,25;
_____________________________________________________________________________________