Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Segítség => Szerver készítés => Privát szerverek => Archívum => A témát indította: ezvan56 Dátum 2012-02-05, 11:05:00

Cím: Mob berakás (érthető módon) (K)
Írta: ezvan56 Dátum 2012-02-05, 11:05:00
Hali!
Már nem 1x próbáltam mobot berakni kliensbe,de sose sikerült valamiért.Nem látszik semennyire.
Monster.e** beraktam,npc list-be beírtam,mob_proto ba beírtam.Esetleg valamit kifelejtetem volna?
Cím: Re:Új mob
Írta: ΛʟonÑ” Dátum 2012-02-05, 11:57:54
Na szóval mob berakás rejtelmei!

1. megnyítjuk granny wiever-rel az adott modellt (granny -> http://www.radgametools.com/granny/download.html)

2. megnézzük a, hogy a material list-ből a textúrát honnan olvassa be utána ennek megfelelően megcsináljuk a mappákat... (pl. : Ymir work/npc/newmob)

3. Behelyezzük a fájlokat

4. XML-t írunk neki, itt 2 választásod van, vagy programmal, vagy program nélkül írod meg neki, minden esetre írni az előző sor alapján, és én ezt a programot ajánlom  (https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fnetokracia.hu%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F03%2Fdownload.png&hash=ba626716007c1e18937131e9ba190068c76ff211) (http://metin2hungary.net/index.php?action=dlattach;topic=120730.0;attach=9091)

5. csomagoljuk be a megszokott módon (ha nem működne http://metin2hungary.net/index.php?topic=117461.msg662169#msg662169)

6. helyezzük be a kliensbe

7. írjuk meg az NPC listat 0[tab]msm fájlt (általában a modell neve)[tab]mappaneve

utána menjünk le egészen az npc list végére, adjunk neki egy ID-t és újra írjuk be az msm (modell) nevét a tab után szóval ID[TAB]MsM(általábanmodell[gr2]neve)
Cím: Re:Új mob
Írta: ezvan56 Dátum 2012-02-05, 12:10:58
Köszi alone,az npc listbe irtam be rosszúl ;D
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev