Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Segítség => Szerver készítés => Privát szerverek => Archívum => A témát indította: chemoka Dátum 2011-12-04, 18:19:34

Cím: Map objektumok (K)
Írta: chemoka Dátum 2011-12-04, 18:19:34
Szeretnék egy mapon kicserélni/eltűnteni/létrehozni pár objektumot.
Amit találtam program: World Object Editor

Amikor betallózom a map könyvtárát akkor ez jön ki:

*****************
Autolt Error
Line 6655 (File "D:\...\World Object Editornew.exe"):

Error: Array variable subscript badly formatted.

*****************

Esetleg valaki tudna adni tippet, hogy mit lehetne tenni a hiba ellen, vagy tud linkelni jobb szerkesztőt, mert én csak ezt találtam?!
Cím: Re:Map objektumok (K)
Írta: Elder Dátum 2011-12-06, 00:20:51
Szia!

Az ilyen szerkesztőket szerintem hanyagold, betyár okos emberek csinálták, mégis egy kalap szar az egész, és semmire nemjó.
Azt tanácsolom, végezd manuálisan, azt amit szeretnél.
Bontsd ki az adott állományt, amiben a módosítani kívánt pálya van, majd keresd fel az areadata.txt fájlt.
Nyisd meg, egy egyszerű szövegszerkesztővel, ééés tádáám:)

Egy kis magyarázat hozzá:

Start Object008
    22894.380859 -17683.234375 16383.500000
    162987624
    0.000000#0.000000#90.000000
    0.000000
End Object


Nyitás
X koordináta Y koordináta Z koordináta(függőleges elhelyezkedés)
Object id  (A property állományban lévő prb kiterjesztésű fájlokban  van hozzárendelve a modell)
Korrekciós értékek
Direction(Azaz forgás, vagy irány fokban megadva)
Zárás

Ha erre rájösz, hogyan is "múkszik", azután már gyerekjáték lesz akár meglévő, akár teljesen új modellek behelyezése kliensbe.

Sok sikert!:)
Cím: Re:Map objektumok (K)
Írta: chemoka Dátum 2011-12-06, 15:01:01
Köszönöm szépen :). Miután nem sikerült a programmal szerkesztgetni énis notepad++al pakoltam át, meg cseréltem ki az objektumokat, csak nemtudtam hol vannak az objektumok IDje :D
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev