HY all!
menta warinak szerintetek melyik a fontosabb nagy ák-s poi/haragkard v nagy KK-s poi/ haragkard válaszokat elöre is köszi
véleményeket is elfogadok
Attól függ, hogy mire akarod használni.
PvP:Magas KK-s Poi.
PvM:Magas ÁK-s Poi.
igen azt kifelejtettem pvm re szeretném használni
Magas Ák-s poi ha pvm re..
PvM-re nagy ÁK-s poi. Lehetőleg 35% felett.
De metinütéshez(lóról) és lóról való öléshez nagy ÁK-s haragkard.
Idézetet írta: Sasori Dátum 2011-11-22, 21:26:35
Attól függ, hogy mire akarod használni.
PvP:Magas KK-s Poi.
PvM:Magas ÁK-s Poi.
Warinak:PvP-re mind PvM-re ÁK!Mivel deff melett részletkérdés ,hogy 1,4k-t skillezek vagy 1,6k-t!
És azért most 1600 helyett ütök 1000-et az mégse mind1!
Mentának KK-s kell.
Sokra menne a magas ÁK-val.
Poi :) 1 kezes jobb mobozásra,meg "gyorsabb" is.
Pvm-re akarod ügyebár használni..
Akkor ha nincsen lovad akkor ajánlom magas ák-s méregkardot ,amennyiben van lovad akkor feltétlenül magas ák-s haragkardot használj!:)
ÁK mindenképp pvp-re is!
ÁK jobb
Testi harcosnak ÁK-s fegyver.
PvP-re , és PvM-re is , mivel az ütés (és a rángatás :o) előnye a karinak.
_Mentának_
Metin ütésre: ÁK-s harag.
Fejlődésre: KK-s méreg.
PvP-re: KK-s méreg.
KK-s poi
Metint ütni meg nagy ÁK-os harag:D
szia pvp-re kk szerintem elég sokat számit..)
helo,mivel menta vagy,így kevesebbet ütsz...szerintem,de egy kk-s poit javaslok,mivel ha mérgezni is szeretnéd akkor inkább gyorsan többet üss,hamarabb mérgez,de,elég nehéz egy jó kk-s poit,vagy bármit összehozni, mondjuk: 19kk 10demi 12erő 8méreg 10krit -->na,ha egy ilyet összehozol :D
az korrekt mód jó lesz,de amúgy ja...kk és poi szerintem.
Részletes leírás ami tény és nem ez : (szerintem , meg lehet)
Mi a szerepük?
Az átlagkár megadott százalékban növeli (vagy csökkenti, ha negatív) a támadási értéket. A támadási érték a karakterlapon található.
A támadóérték kiszámítása
Az átlagkár a tényleges sebzéshez adódik hozzá (a felugró sárga számokhoz) ezért a rendes ütéseket kiszámoló képlet segítségével megtudhatjuk, hogy mekkora kárral mit érhet el egy karakter.
[ ( karakterlapon lévő támadóérték x 1,45 - ellenfél védelme ) x ( 100 - ellenfél egyéb védelme ) / 100 ] x ( 1 + átlagkár / 100 )
Például:
Az egyszerűség kedvéért egy karakterlapon szereplő támadóérték átlagát veszem (mert ott alapból két szám van a fegyver miatt). Az ellenfelünknek legyen 200 védelme és 10% kardvédelme, nekünk meg 25% átlagkárunk egy FMS-ben.
[ ( 850 x 1,45 - 200 ) x ( 100 - 10 ) / 100 ] x ( 1 + 25 / 100 )
[ 1032,5 x 90 / 100 ] x 1,25
929,25 x 1,25
1161,5625
Az átlagkár fontosságának bizonyításáért íme a végeredmény, ha nincs a fegyverünkben semennyi: 929,25
______________________________________________________________
Készségkár :
A 30-as és 75-ös fegyverek alap bónusza, az átlag és a készségkár. Ha az érték nulla, akkor nem jelenik meg a fegyvernél ha fölé visszük az egeret. Azoknak hasznos igazán, akik földről fejlődnek, mert olyankor használják a képességeiket. Lovas fejlődéshez fölösleges, mert ott csak sima ütések vannak.
Természetesen mivel a párbajok is képességeken alapulnak, olyankor is jól jön a készségkár.
[ (Mágikus támadóérték - ellenfél mágikus védelme ) - ellenfél egyéb mágia védelme] x ( 1 + készségkár / 100 )
Például: átlagosan 1200-at sebez egy képességünk (kiírt érték), az ellenfél mágikus védelme 150 és van 15% készségkárunk és tegyük fel, hogy suraként támadunk és az ellenfélnek +9es oroszlánél pajzsa van, ami így a képességekből is levon 20%-ot, ezért jelen esetben mágiavédelemnek (is) minősül.
[ (1200 - 150) - 20% x (1 + 15 / 100)
(1050 - 20%) x 1,15
840 x 1,15 = 966
Ha nem lenne készségkár, az eredmény így változna: 840
UI: Végül is olyat hordj/csinálj amit akarsz :) Ne más döntse már el :D
Mert megbánod ha másra hallgatsz, én sokszor voltam így :D