A következőkben

Started by Power112, 2021-12-27, 21:19:56

Szép napot. Adott a quest:



quest give_basic_weapon begin
state start begin
function basic_item(job, index)
item_list = {}
item_list[0] = {50187}
item_list[1] = {50212}
item_list[2] = {50187}
item_list[3] = {50213}
return item_list[job][index]
end

when login begin
if pc.getqf("basic_weapon") == 0 then
pc.setqf("basic_weapon", 1)

if pc.count_item(item) == 0 and pc.get_weapon() != item then
pc.give_item2(give_basic_weapon.basic_item(pc.get_job(), 1))
end
end
end
end
end


Több kérdésem is lenne. (Még csak kezdő vagyok és tanulgatom, szóval tudom hogy alapvetően hülyeséget kérdezek.)
az item_list hova vezet?
Szerver oldalra vagy a locale-ban lévő kliens oldalú item_list-re? Mellette a számok mit jelentenek? Ha pl be kerül egy új kaszt, mondjuk a farkast berakom, akkor a következő  automatikusan 4-lesz, tehát írhatok 4-et a []-be , vagy külön ID-ja lesz?
Szerver oldalon már a job-oknál , 1/6/5 szerepel, szóval nekem ez zavaros kissé.
Vagy a job indexet kéne nézni?
A segítséget előre is köszönöm. :D

2021-12-29, 12:01:35 #1 Last Edit: 2021-12-29, 12:03:48 by TMP4
Szia,

Quoteaz item_list hova vezet?
Szerver oldalra vagy a locale-ban lévő kliens oldalú item_list-re? Mellette a számok mit jelentenek?"

Sehova, az csak a tömbnek a neve ami ott van létrehozva. Ha átnevezed kiskutyára akkor is működni fog.
A [számok] a tömb indexei amit majd később a pc.get_job()-al fog párosítani.
(Picit nézz utána a programozás alapjainak mert anélkül nem fog menni a prgoramozás a későbbiekben)

QuoteHa pl be kerül egy új kaszt, mondjuk a farkast berakom, akkor a következő  automatikusan 4-lesz, tehát írhatok 4-et a []-be , vagy külön ID-ja lesz?

Az lesz az indexe amit a forrásban megadsz majd. Ha 69-et adsz majd meg akkor 69 lesz. Amúgy a legtöbb tutorial természetesen a következő szabad id-re teszi, tehát 4-esre.

QuoteSzerver oldalon már a job-oknál , 1/6/5 szerepel, szóval nekem ez zavaros kissé.