[C++] Boss ellökésének kikapcsolása

Started by 66Dragon99, 2020-10-10, 11:16:05

Fícsör ha megütöd a boss rangú mobot akk nem csúszik el vagy nem lökődik el hátra
[spoiler=kliensforrás]
GameLib/ActorInstanceBattle.cpp
a fájl legelején az include-ok alá kerül elvileg ez, ha még nem volt ott
#include "../UserInterface/PythonNonPlayer.h"

Keresed ezt:
extern bool IS_HUGE_RACE(unsigned int vnum);
if(IS_HUGE_RACE(rkActorDst.GetRace()))
{
return false;
}


a funkció vége alá új sorba illeszd
const CPythonNonPlayer::TMobTable* mobTable = CPythonNonPlayer::instance().GetTable(rkActorDst.GetRace());
if (mobTable)
{
if (mobTable->bRank >= CPythonNonPlayer::MOB_RANK_BOSS)
{
return false;
}
}
[/spoiler]
ment, buildel, tesztel ha bajt észlel akk segítségkérő témát nyit itt
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=112lol.png lol értem már mér lett ratyi a metinpunk2077