[C++]Kezdő szint és Kezdő Céh szint

Started by drevor176, 2019-05-02, 23:23:17

2019-05-02, 23:23:17 Last Edit: 2019-05-02, 23:25:11 by drevor176
Sziasztok!
Sokat keresgéltem és nem nagyon találtam leírást hogy hogyan is álítsam be hogy a játékosos ha létrehoz egy Karaktert/Céhet megkapja a bizonyos szintet amit meg írok neki így elkezdtem a forrást átnézegetni sokat próbálkoztam és sikerült megcsinálnom hogy a kedvem szerint ezeket módosítani tudjam. És most nektek is kipublikálom hogy ha PvP szervert szeretnétek nyitni ne kelljen a questel szórakozni.

Kezdjnk is hozzá!

Kezdő szint és Státusz pont:

Nyisuk meg az imput_login.cpp-t.
Srcs/Server/game/imput_login.cpp

Keres rá:
bool NewPlayerTable2(TPlayerTable * table, const char * name, BYTE race, BYTE shape, BYTE bEmpire)

Ezen belül erre:
table->level      = 1;

Módosítsd:
table->level      = 250;
Vagy arra amit szeretnél kezdő szintnek!

Ha megvagy akkor ez alá írd be:
table->stat_point = 267;
Vagy arra módosítsd amit szeretnél ha létrehozza a karaktert ennyi státusz pontot kapjon.

Mentsd el az imput_login.cpp-t és töltsd fel!

Kezdő szint a Céhnek és Skill pont:

Nyisuk meg az guild.cpp-t.
Srcs/Server/game/guild.cpp

Keres rá erre:
"VALUES('%s', %u, 1000, 1, 0, 0, '\\0\\0\\0\\0\\0\\0\\0\\0\\0\\0\\0\\0')",

Módosítsd erre:
"VALUES('%s', %u, 1000, 20, 0, 19, '\\0\\0\\0\\0\\0\\0\\0\\0\\0\\0\\0\\0')",

Keres rá erre:
guild_skill.skill_point = 0;

Módosítsd erre:
guild_skill.skill_point = 19;

Keres rá erre:
m_data.level = 1;

Módosítsd erre:
m_data.level = 20;

Mentsd el és készen is vagyunk!

Ha valami hiba üzenetet kapsz dobj egy üzit és segítek! :)

Ha segitettem kérlek nyom egy +-t ;)