Textúra bővítés

Started by - Chevrolet -, 2017-07-21, 15:40:33

Nem született még leírás arról, hogy miként lehetne kibővíteni a textúrák modellekhez való hozzárendelését, hogy támogassa a Source&TargetSkin3-at?

Group ShapeData26
{
ShapeIndex 25
Model "assassin_lord.GR2"
SourceSkin "assassin_queen01.dds"
TargetSkin "assassin_queen01.dds"
                SourceSkin2 "assassin_queen02.dds"
TargetSkin2         "assassin_queen02.dds"
}


Group ShapeData26
{
ShapeIndex 25
Model "assassin_lord.GR2"
SourceSkin "assassin_queen01.dds"
TargetSkin "assassin_queen01.dds"
                SourceSkin2 "assassin_queen02.dds"
TargetSkin2         "assassin_queen02.dds"
                SourceSkin3 "assassin_queen03.dds"
TargetSkin3         "assassin_queen03.dds"
}

2017-07-21, 15:46:40 #1 Last Edit: 2017-07-21, 16:14:10 by fabtam11
tudomásom szerint ezen a fórumon nem

2017-07-21, 15:55:19 #2 Last Edit: 2019-09-01, 15:11:38 by MrBongo
.
Ami ma meggyötör,holnap gyÅ'zni segít.


szal akkor igazából a modell tehet arról hogy nincs egy harmadik textúrája vagy mesh felülete? :(

2017-07-21, 21:49:37 #5 Last Edit: 2017-07-21, 21:51:54 by - Chevrolet -
Quote from: Pisti95 on 2017-07-21, 20:03:31
Quote from: fabtam11 on 2017-07-21, 15:46:40
tudomásom szerint ezen a fórumon nem

Van róla leírás:
http://metin2hungary.net/index.php?topic=155107.0

Amit Alissa írt:
QuoteAnnyit írhatunk bele, amennyit csak akarunk.

Az egy baromság, de oké, annyit írsz bele amennyit akarsz, viszont 2-nél többet nem támogat az indító

if (TextFileLoader.GetTokenString("local_sourceskin", &strSourceSkin) &&
TextFileLoader.GetTokenString("local_targetskin", &strTargetSkin))
{
AppendShapeSkin(dwShapeIndex, 0, strSourceSkin.c_str(), strTargetSkin.c_str());
}
// END_OF_LOCAL_PATH_SUPPORT

if (TextFileLoader.GetTokenString("sourceskin", &strSourceSkin) &&
TextFileLoader.GetTokenString("targetskin", &strTargetSkin))
{
AppendShapeSkin(dwShapeIndex, 0, (strPathName + strSourceSkin).c_str(), (strPathName + strTargetSkin).c_str());
}

if (TextFileLoader.GetTokenString("sourceskin2", &strSourceSkin) &&
TextFileLoader.GetTokenString("targetskin2", &strTargetSkin))
{
AppendShapeSkin(dwShapeIndex, 0, (strPathName + strSourceSkin).c_str(), (strPathName + strTargetSkin).c_str());
}


Quote from: MrBongo on 2017-07-21, 15:55:19
Marty forrasban aszem meg van oldva melekem a cpp-fajt
ezt keresd  : ENABLE_SKIN_EXTENDED

Ment a +

Lehet a régebbi klienseknél még bármennyit bele lehetett írni, és csak utána korlátozták le, szóval lehet igaza van.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

2017-07-22, 15:33:06 #7 Last Edit: 2017-07-22, 16:11:24 by fabtam11
 ez az annyit írunk amennyit akarunk baromság egy dologra utal, hogy  hogyha a modell engedi és több textúrája van, akkor többet tudunk source és targetskinelni, hogy legyen mondjuk valamivel több suraköpenyünk meg vérttextúránk???
vagy most a dolog
Group ShapeData1
{
ShapeIndex 1
Model "példasuramodell.GR2"
SourceSkin "eredetipáncéltextúra.DDS"
TargetSkin "újpáncéltextúra.DDS"
SourceSkin2 "eredetiköpenytextúra.DDS"
TargetSkin2 "újköpenytextúra.DDS"
SourceSkin3 "egyéberedetitextúrahavan.DDS"
TargetSkin3 "újmástextúrahavan.DDS"
}

vagy kb egy teljesen más dolog és félreértem az egészet úgy ahogy van...

2017-07-22, 17:34:46 #8 Last Edit: 2017-07-22, 17:36:52 by - Chevrolet -
Ez a fénylésért felel, de rendelhetsz vele a modellhez v2 textúrát


“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Hát pedig a ddmt 2.01_es kliensben simán mehetet 3-4 textúra.