[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések

Started by Step, 2016-01-02, 14:44:52

Sziasztok!
Mivel elég sok questes téma nyílik így az ezekhez tartozó megoldások is mind nehezen, körülményesen találhatók meg így pedig újabb és újabb témák nyílnak olyan problémákkal amikre rosszabb esetben is egy, jobb esetben több megoldás is megtalálható itt a fórumon. Kellet valami megoldás ami valamiféle rendszert hoz az idézőjeles káoszba és minden információ egy helyen elérhető így elkészült ez a téma [VIP]P3NG3R javaslatára! Szóval innentől bármiféle questtel kapcsolatos kérést, kérdést ide írd hozzászólás formájában! Illetve mielőtt újabb hozzászólást írnál tanácsos átnézni a témát!

Szabályok:
A fórum általános szabályai vonatkoznak a témára! (tilos a dupla poszt, a bumpolás, az off hozzászólások stb.)

Valaki nem segtene véletlen egy olyan questben mint pl az ox-e uriel és névtelen virág...
Nos az ox questjét probáltam átalakitani de sehogysem ment nekem az ilyen kérdés betöltés stbb...

Lényege hasonlitson az ox-ra De a felépitése ne legyen ilyen kérdés stb betötlés....

Elnézést a hibákért sietem az irásal.

Sziasztok!

Valaki küldene nekem egy működő questet, ami az illetőt egy egyszemélyes pályára küldi?

Tegyük fel VZ-s sárkány run helyett x-y belépőért egyedül a kristályterembe dobja ahol csak a sárkány van

quest party_run begin
state start begin
when NPCID.chat."Party RUN" begin
say_title(""..mob_name(NPCID)..": ")
say( "Üdvözöllek "..pc.get_name().."! " )
say( "Be szeretnél lépni a Party RUN-ba?" )
local p = select("Igen", "Nem")
if p == 1 then
pc.warp(x, y) --a run előszobája, ezután lehet party-t ellenőriztetni
elseif P == 2 then
return
end
end
when login with pc.get_map_index() == Y begin -- Y = mapindex száma(előszobáé)
mob_spawn(MOBID, x, y) --mobidézés
end
when MOBID.kill begin
game.drop_item_with_ownership(ITEMID, 1)
end
when NPCID.take with item.vnum == ITEMID begin --tárgyat ráhúzod az npc-re, akkor portol tovább
if party.is_party() or pc.is_gm() then
d.join(X) --innentől dungeon a map(feldob az igazi dungeon mapra) X = mapindex
pc.remove_item(ITEMID, 1) --ráhúzott tárgy eltüntetése
d.set_regen_file("data/dungeon/MAP/regen.txt") --mobok lerakása (MAP = általad megadott map név mappája dungeon mappán belül)
else
say( "Te nem vagy csoportba, csoport nélkül[ENTER]nem mehetsz tovább!")
return
end
end
when login with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= X0000 and pc.get_map_index() < (X+1)0000 begin --zárójelet töröld!!
d.notice("10 perc áll a rendelkezésedre!")
timer("alap",300) --5perc mert 60*5 = 300sec
end
when alap.timer with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= X0000 and pc.get_map_index() < (X+1)0000 begin
d.notice("5 perced maradt!")
timer("alap2",300) -- plusz 5perc és kijön a 2*5 perc = 10 perc
end
when alap2.timer with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= X0000 and pc.get_map_index() < (X+1)0000 begin
d.notice("Lejárt az időd!")
warp_to_village();
end
end
end

Szerk: Új questet csinálok.

Sziasztok! Ebbe a questbe szeretném valahogy beletuszoklni azt hogy 5. halál után kidobja az illetőt a map1-re. Ebben kellene némi segítség.

Itt a quest :
quest birwar begin
state start begin
when 20020.chat."Birodalmi harc(GM)" with pc.is_gm() begin
say_title("Áruló Balso: ")
say("")
local s = select("Megnyitom", "Lezárom", "Csak belépek", "Mégse")
if s == 4 then
return
elseif s == 3 then
pc.warp(40000, 65000)
elseif s == 1 then
if game.get_event_flag("birodalomharc1") == 0 then
game.set_event_flag("birodalomharc1", 1)
notice_all("Birodalmi harc elkezdődött!")
notice_all("Keressétek Áruló Balsot!")
else
say_title("Áruló Balso: ")
say("")
say("Jelenleg megvan már nyitva.")
return
end
else
if game.get_event_flag("birodalomharc1") == 1 then
game.set_event_flag("birodalomharc1", 0)
notice_all("Birodalmi harc belépés lezárva.")
else
say_title("Áruló Balso: ")
say("")
say("Jelenleg le van már zárva.")
return
end
end
end

when 20020.chat."Birodalmi harc" begin
if game.get_event_flag("birodalomharc1") == 1 then
say_title("Áruló Balso: ")
say("")
say("Üdvözöllek kalandor.")
say("Én elviszlek a Birodalmi harcre.")
say("Biztosan beszeretnél lépni?")
local s = select("Igen", "Nem")
if s == 2 then
return
else
pc.warp(40000, 65000)
end
else
say_title("Áruló Balso: ")
say("")
say("A mapra jelenleg nem mehetsz be.")
end
end
end
end

Szerintem rakd be a dead funkciót forrásba úgy könnyebben tudod ellenőriztetni a halált.
Vagy a VZ-ben találsz ilyen fajta questet.
Talán arena_manager.quest a neve és penger fajta.

Szia ! Az arena manager amit javasoltál az nem az a rendszer amit én keresek szerintem mivel ott 3 párpjaból az nyer akinek több van tudtommal. Esetleg még olyan másik eshetőség lenne hogy nem 5. halál után hanem csak egy egyszerű számláló birodalmanként, mint GF szerveren a birodalmi waron (pl. Shinso birodalom 1/Jinno birodalom 4/Chunjo birodalom 10 játékost ölt meg.)

Sziasztok!

Mi okozhatja azt a hibát, hogy ha a quest végén szintet lépek, nem tölti be az új questet, de ha mobokból vagy /level paranccsal lépek szintet, egyből betölti őket? Egy relog után "jönnek be" a questek normál esetben.

/Természetesen a questben így van írja: when login or levelup with... stbstb/

Valaki tudna megoldást?

- Ha questtel lépek szintet, csak akkor nem működik.
  Készítettem egy exp italt is próbaképpen, ha azzal lépek szintet, akkor ugyanúgy nem tölti be,
  csak relog után.

Vz fájlok
Ki mint vet..

Sziasztok! Egy üdvözlő questet szeretnék írni(give_basic_weapon), de a jó Istenért sem szeretne működni.
A letter megvan, rákattintok, és nem történik lóf*sz sem.
Próbáltam már letter nélkül is, de a wait() nem szeretne működni, ergo a wait() előtti részt kiírja, aztán rámegyek a továbbra, és bezárja a questablakot. Szükségem van a wait()-ra mindenképp, mivel kicsit hosszabb szöveget szeretnék kiíratni.


Itt a quest:

quest give_basic_weapon begin
state start begin
when letter begin
send_letter("Üdvözöllek a szerveren! ")
end
when button or info begin
say_title("Igen ") 
say("")
wait()
say_title("Nem ")
say("")
pc.give_item2(50187,1 )
set_state(__COMPLETE__)
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end



syserr:

SYSERR: May 22 14:42:10.17798 :: GetQuestNameByIndex: cannot find quest name by index 0
SYSERR: May 22 14:42:10.17827 :: OnInfo: QUEST no info event (quest )


Ööötlet? Már szívf*aszt kapok komolyan.

Hát ilyet még nem b*sztam, resiztem a szervert, és jó lett. Megyek, felakasztom magam.
HTML5,CSS3,PHP,C#,C++,JS,Java,Python,LUA

Ha beraksz egy questet, amiben szerepel tekercs is, akkor a megfelelő működés érdekében feltétlen újra kell indítani a szervert. Ezután már gond nélkül lehet szerkesztgetni.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Quote from: Rin the Exorcist on 2016-05-22, 17:39:54
Ha beraksz egy questet, amiben szerepel tekercs is, akkor a megfelelő működés érdekében feltétlen újra kell indítani a szervert. Ezután már gond nélkül lehet szerkesztgetni.

Nem akarok offolni, de mi a tökömért kell újraindítani?
Meg kiszedtem egy csomó questet ugye, és újraindítás előtt olyan questekre dobott hibát, amiket kiszedtem, egyáltalán nem voltak bent.

Pl.:

SYSERR: May 22 14:41:53.677435 :: GetQuestStateIndex: QUEST wrong quest state file knut_shop_box.zone_enter
SYSERR: May 22 14:41:53.677483 :: GetQuestStateIndex: QUEST wrong quest state file knut_shop_box.zone_enter
SYSERR: May 22 14:41:53.677586 :: GetQuestStateIndex: QUEST wrong quest state file assassin_shop_box.information
SYSERR: May 22 14:41:53.677618 :: GetQuestStateIndex: QUEST wrong quest state file assassin_shop_box.information


Ez mi? Ezt miért kell ymir? Miért? Persze resi után ez is megjavult.
HTML5,CSS3,PHP,C#,C++,JS,Java,Python,LUA

Nem tudom, nem igazán érdekelt a hiba. De van egy olyan érzésem, hogy ha Bélát megkéred, akkor ezt a hibát is orvosolja. :D
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Hali ha valakinek lenne kedve írni egy olyan questet ami tartalmazná ezeket

EXP adás
Rang adás
Yang adás
P skil :)

THX

Kere.. Józan paraszti... Hagyjuk....
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Quote from: Rin the Exorcist on 2016-05-29, 19:56:04
Kere.. Józan paraszti... Hagyjuk....

Tudom.. Nagyképű....nyomi....balf*sz vagy :D

Kor:31
Ez mindent elmond a színvonaladról.
Skype:Csedwik

Valaki rájött már, hogy a Sárkány ruletten hogyan lehet korlátozni a mobokat amik, az exp adják bele?

Erre gondolsz?

      function drag_roulette_CONFIG(c)
         local POINTS_FOR_SPHERE = 6 -- ide írod be mennyi mob ölés 1 körhöz
         local MAX_SPHERE_COUNT = 8 -- 8 kör

Nekem olyan kellene, hogy pl csak a 2493 és a 2291-es mob adna bele exp-t(két sárkány).