Mount visszaobálás (m)

Started by josikaaa, 2015-10-07, 20:39:38

Sziasztok!

ATAG mount visszadobálásának megoldása alapján megcsináltam a mount bug mentesítést.
Viszont még mindig visszadobál, kevesebbszer, de visszadob.

ennek mi lehet az oka? Kliens sysser üres.

Mindent jól csináltam, mondjuk, hagy sebességű a mount, ez okozhat gondot?

Nagy sebességet nem tudom, de a szerver lagg minden képpen okoz(hat) ilyet.
Skype:Csedwik

lehagytam 1 dolgot: mintha menet közben nem mindig töltené be a moobokat.

Egyébként:

Alapjáraton van a gamefileban egy ellenőrzés, hogyha túl gyorsan mozogsz, akkor visszaportol, mivel úgy érzékeli, hogy hackelsz.

input_main.cpp:if (((false == ch->IsRiding() && fDist > 25) || fDist > 40) && OXEVENT_MAP_INDEX != ch->GetMapIndex())

az első fDist akkor érvényes (ez egy távolság egyébként, feltételezem, hogy a készítők a távolságot úgy mérik a metinben, hogy a koordinátarendszerhez viszonyítva számolják két pont távolságát, azaz pl adott A(3;4) és B(7;1) pont, a távolságuk: ((7-3)^2 + (1-4)^2)^0.5 = 5 //egyébként ez most tök lényegtelen//) ha éppen "sétálunk", a második fDist pedig akkor érvényes, ha "lovagolunk". Növeld meg a 2. értékét, ha "lovaglás" közben dobál vissza. (Mondjuk kezdetnek legyen a 2x-ese)
Ha nem látod a válaszom, valamit elrontottál:

Tökéletes a megoldás, itt már csak akkor dob vissza, ha nem képes betölteni a mappon a moobokat, de pl map1-en elmentem egyik oldaltól a másikig 1x dobott vissza.

Köszönöm