C++[FIX] Skillek portálás utáni eltünésére

Started by hunmark, 2023-06-26, 15:51:34

Sziasztok kedves fórumozók!
Régóta figyelem a fórumot olvasgatok a háttérben :)
2010 körül kezdtem metines pályafutásom, aztán kezdett érdekelni a dolog.
Pár szerverfájl-nál már csak tapasztalatból írom ki hagytak pár fixet...
Ideje volna fel idézni újra a régi metines pubbolásokat! :)
Teleportálás utánni skillek eltünésére közzéteszek 1 fixet ha már ittvagyok 😄 ! 

Szerverforrás / Char_item.ccp
keresd
if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)

Ezeket a sorokat kommenteld ki!

if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
{
if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
}

így nézzen ki!

//if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
{
// ±Í°Ë »çżë ˝Ă ąţ´Â °ÍŔ̶ó¸é Čż°ú¸¦ ľřľÖľß ÇŃ´Ů.
//if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
//RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

//if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
//RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
}

Keress rá
bool CHARACTER::CanUnequipNow

add alá

if (item->GetType() == ITEM_WEAPON)
{
if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
}

így nézzen ki

bool CHARACTER::CanUnequipNow(const LPITEM item, const TItemPos& srcCell, const TItemPos& destCell) /*const*/
{
if (item->GetType() == ITEM_WEAPON)
{
if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
}

TESZTELVE MÜKÖDIK!

További kellemes fórumozást! Üdv  [💥> HunMark <💥]

Ha segítettem jöhet a + köszi,puszi😘 😄 😄