Sziasztok kedves fórumozók!
Régóta figyelem a fórumot olvasgatok a háttérben :)
2010 körül kezdtem metines pályafutásom, aztán kezdett érdekelni a dolog.
Pár szerverfájl-nál már csak tapasztalatból írom ki hagytak pár fixet...
Ideje volna fel idézni újra a régi metines pubbolásokat! :)
Teleportálás utánni skillek eltünésére közzéteszek 1 fixet ha már ittvagyok 😄 !
Szerverforrás / Char_item.ccp
keresd
if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
Ezeket a sorokat kommenteld ki!
if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
{
if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);
if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
}
így nézzen ki!
//if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
{
// ±Í°Ë »çżë ˝Ă ąţ´Â °ÍŔ̶ó¸é Čż°ú¸¦ ľřľÖľß ÇŃ´Ů.
//if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
//RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);
//if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
//RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
}
Keress rá
bool CHARACTER::CanUnequipNow
add alá
if (item->GetType() == ITEM_WEAPON)
{
if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);
if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
}
így nézzen ki
bool CHARACTER::CanUnequipNow(const LPITEM item, const TItemPos& srcCell, const TItemPos& destCell) /*const*/
{
if (item->GetType() == ITEM_WEAPON)
{
if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);
if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
}
TESZTELVE MÜKÖDIK!
További kellemes fórumozást! Üdv [💥> HunMark <💥]
Ha segítettem jöhet a + köszi,puszi😘 😄 😄