Fegyverek értékeinek (sebzés...) módosítása/beállítása

Indította Playboy88, 2012-07-24, 16:16:24

2012-07-24, 16:16:24 Utolsó szerkesztés: 2015-01-31, 19:51:04 Szerző: Playboy88
Sziasztok.

Most le írom nektek, hogy hogyan tudjuk meg változtatni a fegyverünk sebzését/szintjét/hogy mivé alakíthatjuk át/stb...

Első lépésként le töltjük ezt az item_proto csomagoló programot. (használata le van írva benne)

http://data.hu/get/5377116/FR2.zip

Kliensünkben meg keressük a locale_it.eix/locale_it.epk (Az én kliensemben így néz ki de lehet mondjuk ilyen is: locale_hu.eix/locale_hu.epk)
Ezt általában a kliensünk pack mappájában találhatjuk, de lehet csak simán a kliens mappájában is.

A fenti programot ki bontjuk a "C" partíciónkra (meghajtó/helyi lemez C),
majd ki bontjuk vele a locale fájlokat.

Használatáról... : Ki csomagolod helyi lemez C:-re és lesz 1 mappád FR2 néven, abban pedig 1 FR mappa.

Találsz benne 4db fájlt:

Source mappa

NPC_ex

NPC_pack

m2

Source mappát törölheted

Kliensed mappáját megnyitod azon belül a Pack mappát megkeresed a locale_it.eix és a locale_it.epk fájlokat.
Kijelölöd őket majd másolás és be illeszted az FR mappájába amit az előbb csomagoltál ki a C meghajtódra.

A NPC_ex és a NPC_pack fájlokat átnevezed arra amire éppen ki szeretnél bontani....esetünkben így fog kinézni locale_it_ex   és locale_it_pack.

Miután átnevezted jobb egérrel rákattolsz a locale_it_ex fájlra és megnyitod jegyzettömbbel vagy notepad-al.

Megkeresed ezt a részt benne.... :
Idézet
<Action type="extract" archivePath="C:\FR\BGM" outputPath="Source" extractAll="YES" createXML="YES" xmlPath="BGM_pack.xml" />
</Buildfile>

és át írod így:
Idézet
<Action type="extract" archivePath="C:\FR\locale_it" outputPath="Source" extractAll="YES" createXML="YES" xmlPath="locale_it_pack.xml" />
</Buildfile>

Vagy ha más a neve a kibontandó fájloknak akkor természetesen mást írsz a fent említett 2 helyre.
Ha át írtad akkor elmented........megfogod és ráhúzod a locale_it_ex fájlt az m2 "programra"
vársz 1 kicsit,(ha kiírja, hogy space vagy enter akkor entert nyomsz) majd meg jelenik 1 Source nevű mappa---> abban lesznek a ki bontott fájlaid, amit kedvedre módósítasz aztán a locale_it_pack fájlt ráhúzod az m2 nevű "programra" és be csomagolja neked.

UI: Ha valamit pakolsz a fájlokba és nem adod meg neki a _pack XML be, hogy mit raktál bele, akkor nem fogja be csomagolni.


A source mappán belül meg keressük az item_proto nevű fájlt amiről csinálunk 1 biztonsági mentést.

És ezzel a programmal ki bontjuk, amit szintén a C: partícióra tömörítünk ki. (használata benne lesz)
http://data.hu/get/5377068/Item_proto.7z

Meg nyitjuk notepad-dal a kapott  fájlt (item_proto_dump)

Ki választunk 1 itemet aminek szeretnénk az értékeit állítgatni legyen mondjuk a csata kard+9 a vnum-ja 149.

Ezt fogjuk látni. : (vagy legalább is nálam ezt látjuk Spanyol nyelven :D)

<Item vnum="149" hashName="'ą«˝Ö°Ë+9'" name="Espada de Batalla+9" type="1" subtype="0" weight="0" size="2" antiflag="32" flag="1" wearflag="16" immuneflag="0" gold="360000" buy_price="2770000" limittype0="1" limitvalue0="65" limittype1="0" limitvalue1="0" applytype0="7" applyvalue0="15" applytype1="0" applyvalue1="0" applytype2="0" applyvalue2="0" value0="0" value1="18" value2="40" value3="100" value4="140" value5="137" socket0="0" socket1="64992" socket2="127" socket3="64976" socket4="21631" socket5="4855" refine_vnum="270" refine_set="501" magic_pct="15" specular="100" socket_pct="3" />


hashName= A földön látható neve (Salamon javított)
name= Ez volna az item neve, Magyarra fordítva Csata kard +9
antiflag=  Mely kasztok vehetik fel a tárgyat/el lehet e dobni/össze lehet e rakni/eladni/stb...
gold= ez az ára, amennyiért NPC-kben meg lehet venni a tárgynak darabját
buy_price= ez az az ár, amennyiért megveszik az NPC-k a cuccot, ha leadod nekik.
limitvalue0= Hányas szinttől lehet használni.
applytype0= Ez az alap bónusznak a kódja (támadó sebesség). Bónuszok kódjairól majd később.
applyvalue0= Ez az előző bónusznak az értéke %-ban
Van még applytype 1-2 és applyvalue 1-2 Értelem szerint itt a másik 2 alap bónuszt állíthatjuk be.
socket_pct= Hány kő lehessen a tárgyba (max 3)
refine_vnum= Ide azt az ID-t kell be írni amivé szeretnénk hogy tovább lehessen fejleszteni a fegyvert
refine_set= Ide azt az ID-t kell írni amit kérjen a tovább fejlesztéshez.
Amit a Navicat/player/refine_protoban találunk meg. Láthatjuk, hogy az 501 Id-jű fejlesztés-ben mit kér hozzá.
Ezt látjuk benne.:
id= ugye 1 össze állított fejlesztésnek adhatunk  ID-t
vnum0= a fejlesztési tárgy ID-je
count0= a fejlesztési tárgy darab száma
vnum0-1-2-3-4 count0-1-2-3-4 vagyis max 5db fejlesztési tárgyat állíthatunk be neki.
cost= hogy mennyi yangot kérjen a fejlesztésért
prob= hogy mennyi % eséllyel fejlesszen.

addon_type= ha -1 akkor átlag és készség káros lesz a fegyver, ha 0 akkor nem.
specular= Fény intenzitás a megfelelő szó erre


value1= min. mágikus sebzési érték
value2= max. mágikus sebzési érték
value3=  min.  támadó érték
value4= max.  támadó érték
value5=  ez pedig hozzá adódik az előző értékekhez...bővebben

value1="18" value2="40" value3="100" value4="140" value5="137"

Value5="137" ezt mindig hozzá adjuk a value 1-2-3-4-hez és meg kapjuk a végleges eredményt vagyis

min támadó érték (value3+value5) 100+137....max támadó érték (value4+value5) 140+137
min mágia (value1+value5) 18+137...max mágia (value2+value5) 40+137

az eredmény: támadó érték 237-277
         mágikus támadó érték 155-177

Miután beállítottuk a kívánt értékeket elmentjük majd vissza rakjuk a locale_it.eix fájlba, (C:/item_proto-ban miután vissza csomagoltuk és át neveztük, másolás és C:/FR/FR2/Source/locale/akármi/ugye itt van az item_ proto és  felül írjuk.

Ezt is be csomagoljuk a fent említett módon, majd a becsomagolt locale_it.eix és .epk fájlokat vissza rakjuk oda a kliensünkbe ahonnan ki másoltuk majd felül írjuk.

Aztán megnyitjuk a Navicat-ot.
Navicat/player/item_proto.
És ott is be állítjuk úgy ahogyan a kliens oldali item_protoban.
(Ha a kliensben nem állítjuk be csak a navicat-ban akkor nem fognak látszódni az értékek Köszönet Salamon-nak)
Ha végeztünk akkor rebootolunk.

Elindítjuk a szerverünket. Be jelentkezünk majd GM karival be írjuk azt, hogy /i 149 ......majd örülünk   ;D

Itt vannak a bónuszok ID-i amit meg találhattok ezen a weboldalon is : mt2szerverkeszites.bloglap.hu


0-Nincs
1-Max TP
2-Max MP
3-VIT
4-INT
5-Erő
6-Ügyesség
7-Támadó sebesség
8-Mozgási sebesség
9-Varázs sebesség
10-TP regenerálás
11-MP regenerálás
12-Mérgezés esély
13-Ájulás esély
14-Lassulás esély
15-Kritikus találat
16-Átható találat
17-Félember elleni
18-Állatok elleni
19-Ork elleni
20-Ezotéria elleni
21-Nemholtak elleni
22-Ördög elleni
23-Veszteségek a TP-ből eltűnnek
24-Veszteségek az MP-ből eltűnnek
25-Esély az ellenség MP-inek átvételére
26-Esély az MP megtartására
27-Esély a testi támadás kivédésére
28-Esély a nyilak elkerülésére
29-Kard védelem
30-2kezes védelem
31-Tőr védelem   
32-Harang védelem
33-Legyező védelem
34-Nyíl ellenállás
35-Tűz ellenállás
36-Villám ellenállás
37-Mágia ellenállás
38-Szél ellenállás
39-Esély a testi támadás visszaverésére
40-Esély az átkok visszaverésére
41-Méreg ellenállás
42-Esély MP visszaállításra
43-Esély EXP bónuszra
44-Esély dupla yang eldobására
45-Esély dupla tárgy eldobására
46-Ital hatásnövekedés
47-Esély TP visszaállításra
48-Immunis ájulásra
49-Immunis lassulásra
50-Immunis mérgezésre
52-Íjász hatótávolság (+?méter)
53-Támadóérték+%
54-Védekezés+%
55-Mágikus támadóérték+
56-Mágikus védelem+
58-Max kitartás
59-Harcos elleni erő
60-Ninja elleni erő
61-Sura elleni erő
62-Sámán elleni erő
63-Szörny elleni erő
64-Támadó érték+
65-Védekezés+
66-EXP+%
67-Tárgy eldobás esély (??,?)
68-Yang eldobás esály (??,?)
71-Készségkárok
72-Átl. károk
73-Készségkár ellenállás
74-Átl. kár ellenállás
76-iCafe EXP bónusz
77-iCafe Tárgy szerzés bónusz
78-Védekezés harcos támadás ellen
79-Védekezés ninja támadás ellen
80-Védekezés sura támadás ellen
81-Védekezés sámán támadás ellen


Itt 1 kép az eredményről.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu